Saturday, April 04, 2009

my art

aku bukanlah peng'edit' gambar yg bagus, sebab aku xpenah blaja kat sape2 pun.. orang cakap kumpul skit2 lama2 jadi bukit.. bila berkesempatan aku akan mengisi masa aku dengan meng'edit' gambar aku sendiri.. bukan pe, kalo ade sesape komen kata gambar tu buruk..kira kene aku sorang jek la..sebenarnya dah lama aku x edit gambar ni..nak dekat beberapa bulan..sume gara2 addict sangat main kad trick..hehe, beserla.. tapi keinginan tu datang balik..tu yang tiba2 aku menyiapkan projek aku ni..(projek ke)..projek yang ku namakan.. i'm play dead..jangan salah sangka..aku sebenarnya teringin sangat nak edit gambar orang yg dah mati..so, akulah jadi mangsa untuk projek aku kalini..tapi harap2 aku xjadi cam dalam gambar ni sudahla..projek ni dah lama tergendala..semenjak aku blaja lagi..adela nak dekat setaun..lamenye kan..hehe, sesape nak komen leh komen..tapi jangan kritik giler2, sebab aku bukan pro pun...lalala..

p/s : kalo nak tgk gambar penuh leh jenguk kat friendster aku..


sandar kat dinding je nih (nk background putih ni sebenarnya)




sampai sini la projek tergendala (no idea sebenarnya)



main letak je background ni (buruk kan)




finale

No comments: