Tuesday, August 11, 2009

aku dah update dah

dah lame aku xupload blog..hmm bz sangat2 tido.hehe
nak gi cc malas tul
..buat kenalan aku yang baru bertunang hari tu..tahniah la yer..
smoga "BAHAGIA"..
letih tul skang nak carik keje..rasa nak giv up pun ade..
cam nak sambung blaja jek rasa..hurmm..
tapi tgkla, mane yg datang dulu, itula yang aku amik..
baru2 ni..aku berkesempatan la lepak kat umah abg aku kat damansara
dapat jugak aku pergi makan kat satu foodcourt kat dalam ikea tu yg agak glemer
dengan makananye..jeng2..tapi buat yg dah tau tu..diam2 jek k..
inilah die..aku nak promote kat sape2 yg blum penah makan bende nih..


hotdog (kat tingkat bawah)
RM2


daim cake (sedap bangat)
RM 5.90

1 comment:

fafarara said...

ALA SEDAPNYA..TP TKDE KESEMPATAN LAGIK LA NAK G IKEA..BZ LA..GOT CLASS