percuma je lah ade lebih 3++ lagu disini

Saturday, June 13, 2009

2 day best in my life...

dua hari yg menyeronokkan..terima kasih ye pada yg terlibat
xsangka aku, aku seseronok begini..dah lama xrasa macam ni...
tapi tu sume sudah berakhir,
benda ni pasti xkan hadir lagi wat masa terdekat ni..
kadang2 tu, kita kena sedar..
kita hidup didunia yang nyata..
hidup yang penuh dengan duniawi dan kepura-puraan ni..
dan aku harus terima hakikat ni..
aku xnak bermimpi dan berangan2 lagi..
orang kata,
look into quality than quantity..
aku setuju sangat2..
walau sekejap tapi kalo ia merupakan perkara paling hebat pernah berlaku dalam hidup kau
xkisahla sekejap manapun kan..
macam aku cakap...
life must go on..
hidup ni mesti diteruskan..
slamat berjuang sahabatku..
love u all..


'cinta amat mahal takrifnya, itulah yg difitrahkan oleh Allah S.W.T kpd hambanya. Cinta hanya tertulis pada perkataan tp gagal dilihat pada zahirnya..kerana cinta itu tanggungjawab di mana wujudnya kesetiaan dan kejujuran didalamnya. igt pada yg satu, jujur pada yg setia, kasih pada yg rindu, rindulah pada yg menyayangimu! cinta tak akan datang kalau tak dicari, cinta xakan dapat kalau tiada siapa yang memberi. Tapi mencari biarlah pada yg sudi, bukan peminta pada yang simpati'. Renungkan & selamat beramal.

No comments: