Sunday, July 19, 2009

Nyam..Nyam

minggu ni mmg mood aku macam hampeh..
terasa diri berbulu jek..(memangla)
hanjing btul..aku xsuke btul orang yg hipokrit nih..
cakap lain, wat bende lain..
hidup nak penuh dengan penuh pembohongan..ntah sampai biler nak idup camtu
dan bagi mengurangkan kebengangan aku ni..

ape lagi..JALAN2 CARI MAKAN la..


destinasi : bandar tek kajang..



aku pun gi r sane, sbb dengar cite makan kat situ agak best..
dan mata aku terpanar pada satu gerai..gerai char kuay teow a.k.a kuay teow goreng basah..
dan buat pertama kali...aku makan kat situ la..hehe




besar x udang die..
sedap gak la char kuey teow die...memang berbaloi la ngan harganya..RM 3 hinggit jek..mane nak cari 3 hinggit dapat udang beso2 macam tu..moh makan same2..hehe
*walaupun lepas makan, kebengangan aku terhadap golongan2 hipokrit ni, makin bertambah besar plak, sebesar udang yang aku makan tu :p

No comments: