Friday, July 10, 2009

spam jek

lame btul xupdate kat sini.
inilah akibatnye kalo dah berpindah rumah..adoi
disebabkan kependekan masa yg aku ade..
ni aku nak share satu lagu yg dah lame giler..xla lame manepun...hehe
sbab dah lame xdengar lagu nih, ni yg aku nak share nih..
kalo nak sedut, bawah tu aku ade sertakan link skali..
enjoy..



Salju Di Danau Rindu

Tak pernah ku kesal
Memilih dirimu
Biarpun pudar kelam masa silam
Bagiku kasih sayang satu anugerah
Tak ternilai olehku

Benarlah katamu hidup penuh pura
Tetapi tidak pada diri ini
Cintaku tulus suci lahir dari hati
Salju di danau rindu
Mengapakah sukar menyakinkan cinta
Yang terbiar layu disirami duka
Sedangkan diriku umpama pengemis
Mengharap kasihmu itu
Izinkanlah aku menyintaimu
Dan sesungguhnya cintaku satu



meh sedut kat sini


'seseorang manusia harus cukup rendah hati untuk mengakui kesilapannya, cukup bijak untuk mengambil manfaat dari pada kegagalannya dan cukup berani untuk membetulkan kesilapannya'

No comments: