percuma je lah ade lebih 3++ lagu disini

Friday, March 13, 2009

Aku Kecewa...


Aku sungguh kecewa arini..penantian yang sungguh tidak berbaloi...
live action yang telah diwarwarkan 4 tahun lalu membuat aku teruja dan xsabar menunggu
dan hasilnya..hampeh..buang duit jek gi tgk kat wayang..cite pe..cite Dragon Ball Z Evolution.. aku yakin pasti DBZ wannabe kecewa seperti mana aku..
Aku nasihatkan sesape yg nak tgk baik tunggu dvd pirate kluar..haha, xberbaloi.. harap grafik je bleh blah (xla canggih sangat pun)... dahla jalan cite memang xsame ngan manga die..bleh la kot terima lagi dengan harapan jalan crita best..hmmm, hampeh gak..
Antara spoiler dalam cerita tuh :
- Atuk Goku hidup lagi sampai dia besar, n still xbrape hebat lagi.. kontra tul, dalam manga goku kecik2 dah kuat n kalahkan piccolo time kecik)
- Ade ke patut, Kame hame ha baru blaja time besar, cam klakar plak..
- Goku tukar jadi gorila tanpa ekor..haha, pastu besar skit jek dari manusia..berbeza ngan manga, dia lagi besar dari bangunan..
- Paling xlogik akal, pas die jadi gorila tuh, ok la baju die xkoyak, juz terbukak jek..padahal waktu pakai mmg fir..yg bestnye pas jadi manusia balik, baju terus ok..siap dah pakai tali pinggang..bangang tul..
- aksi berlawan ngan piccolo sangat kurang, kejap pulak tu, kuar power je lebih..
itulah dia antara scene yg aku ingat..tapi ade jugak persamaan cite ni ngan manga
- watak Chow Yun Fatt sebagai Cikgu Muten yg gatal menjadi r..
- pastu watak Chi Chi yang seksi..haha (pelik btul cite ni)
- ngan kapal yg dinaiki oleh Piccolo (sama macam Raja Pilaf punyer dalam manga)
Itu jela yg mampu pengarah tu buat...punya banyak cerita yg menarik dalam manga, tapi hampas yg ku dapat... kok ye pun nak buat sambungan, 1st Movie mestila bagi impression baik.. movie ni macam nak kenalkan watak jek...
Buat2 sesape yg teringin nak tgk tu, better tunggu dvd or vcd kuar..tapi kalo sesapa rasa macam berbaloi nak kuar seploh ringgit untuk tgk cerita yg ntah hape2..pegila, best lagi tgk cite Geng Upin Ipin tau...
Rating 5/10


No comments: