percuma je lah ade lebih 3++ lagu disini

Friday, March 13, 2009

my Playlist 2



kali ni aku nak berkongsi lagu favorite aku tuk bulan ini..sume indon mali.haha...


Bukan Superstar







Apa Kata Dunia






Nagabonar...


'Apa Kata Dunia'

itulah trademark dalam cerita ni..aku xsangka dvd yg abang aku beli waktu di jakarta itu menambat hati ku..Kisah komedi yg sangat menarik..mesti ramai xpernah dengar..tapi cerita ni sebarisla jugak dengan cerita sarjan hasan..maksud aku, perjalanan cerita..sangat menarik dan sangat kelakar..walaupun dimasukkan dengan unsur2 patriotik...namun tetap enak untuk ditonton sekeluarga..filem pada tahun 1987 itu kini di releasekan lagi sambungannya kepada nagabonar 2...macam xpercaya, cerita yg digarap untuk rakyat indonesia supaya mengimbas kenangan kemerdekaan indonesia mampu menarik minat aku...aku cadangkan, sesape yang xpernah tgk lagi...carilah di speedy..kompem ada..tapi pastikan tgk yg no 1 dulu, giler kelakar..

No comments: