percuma je lah ade lebih 3++ lagu disini

Tuesday, March 17, 2009

Hatinya kini milik orang

hani, zaiful, ikin, izza
aku ngan ikin (ade cam pengantin x?)



Tahniah la pada ikin...dah kawin pun..
aku ntah bila lagi..teringin nak berkahwin
tapi duit xde, calon pun xde....sape nak kawin ngan aku woi...hehe.
dapat gakla aku shoot bberapa keping gambar kat sana..
aku pegi ngan kawan aku..ride same2..best btol naik moto ni..
bile lagi nak gi meleper ni...melalut plak aku..tahniah ye kak..
hargailah orang yang menghargai diri kita..
dan tumpahkanlah sepenuh kesetiaanmu padanya..
beruntung yek abg tu...kalo x dah lame aku masuk line..haha
berkurang plak, insan yg rapat dengan hatiku ini..
ntah dengan sape lagi aku nak share masalah aku..adoi... (help me)
anyway Congratz...
p/s haloo cik hani..slamat berkenalan...hahaha






No comments: