percuma je lah ade lebih 3++ lagu disini

Friday, June 11, 2010

akhirnya......

akhirnye selesai jugak aku renovate aku punye blog nih...aku rasa cmni dah ok kot...dah tak tau lg nk watpe sebab dah sehari suntuk aku habiskan masa bermain dengan coding...almaklumlah...aku mane penah blaja benda ni sume..tu pun cari tutorial kat intenet...tu belum ngan keje mengedit gmbar...huh..loteh bonar ni ha..rasenye aku puas ati kot...tapi kalo ade sesape yg xpuas ati..jom r one on one..hehe, gurau jek...xpun repot jek kat aku...rasenye lepas ni aku akan kembali aktif berblogging...sebabnye kat rumah sewa aku tu dah pasang streamyx...yahooo....ari2 memang memanjang muke aku kat fb jela nampaknye...

kali ni aku nk share satu lagu best nyanyian andy flop poppy yg bertajuk Masih
satu lagu yg bagi aku sgt best...sesuai ngan jiwa aku yang sgt jiwang ni (jiwang ke)

sebelum terlupa...aku dah buat satu link download semua koleksi lagu melayu ngan indon yang aku simpan slama ni...ade dekat tiga ratus lebey jugaklah buat masa ini, dan akan sentiasa diupdate..so sesape yg berminat leh la sedut...banner ade kat atas tu jek. k....ENJOY..











Masih


Masih ku tak berdaya
Melupakan mu
Di hatiku berkata

Apakah sebenarnya cinta
Di hati ini
Hanya mainan semata

Namun kau tak mengerti
Apakah sebenarnya yang telah terjadi
Di diri ini

Kau yang masih di hati
Tidak terdaya
Untuk mengundur diri
Darimu

Setelah engkau pergi
Tiada apa yang ada di diri ini
Kuharapkan kau kan berubah hati
Semoga kau kan kembali
Di diri ini

No comments: